ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քո արվեստը դպրոցում» դրամաշնորհային ծրագիր

Սեպտեմբերի 07, 2018

Ծրագրի բովանդակությունը և նպատակները

ՀՀ մշակույթի ու ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունները հայտարարում են «Քո արվեստը դպրոցում» դրամաշնորհային ծրագրի հայտերի ընդունման մեկնարկը: 
Ծրագրի նպատակն է լրացնել հանրակրթության ոլորտում «մշակութային կրթություն» բաղադրիչի բացը,  մեծացնել հետաքրքրությունը ընթերցանության, դասական երաժշտության և կերպարվեստի նկատմամբ, խթանել կրթական հաստատություններում քննադատական, վերլուծական և ստեղծագործ մտքի զարգացումը երաժշտության, կերպարվեստի, գրականության բնագավառներում, պատանիներին ճանաչել տալ ժամանակակից արվեստագետներին, բարձրացնել դպրոցականների գեղագիտական ճաշակը, քաղաքացիական գիտակցությունը, լայնացնել արվեստի տվյալ ոլորտում աշակերտների ճանաչողության սահմանները։
Մրցույթը կանցկացվի երկու փուլով. առաջին փուլում երկու նախարարությունների հրավիրած մասնագիտական հանձնաժողովը կքննի հայտերը՝ առանձնացնելով ծրագրի նպատակներին առավել համապատասխանները: Այնուհետև առաջին փուլը հաղթահարած դիմումատուները կհրավիրվեն հարցազրույցի:
Ծրագրին կարող են դիմել կերպարվեստի, երաժշտության և գրականության ոլորտները ներկայացնող արվեստագետներ հետևյալ հղումով
Մրցույթի արդյունքում ընտրվելու է 50 նախագիծ, որոնց հեղինակները ուսումնական տարվա ընթացքում կայցելեն 30 դպրոց՝ ներկայացնելու իրենց վարպետաց դասերը: 
Հավանության արժանացած նախագծերի իրականացման համար արվեստագետները կստանան 1 000 000 դրամ դրամաշնորհ: Ժամանակացույցը կազմելու են դիմումատուները՝ համաձայնեցնելով մշակույթի նախարարության հետ: Իսկ թե որ մարզի դպրոցներն է այցելելու արվեստագետը, որոշվելու է վիճակահանությամբ:

Ովքե՞ր չեն կարող դիմել

Չեն դիտարկվի ծրագրով աջակցություն ստանալու համար ներկայացված հայտերը քննող հանձնաժողովի անդամների կամ  նրանց մերձավոր հարազատների (ծնող, զավակ, ամուսին), ինչպես նաև պետական կառույցներում ներգրավված անձանց դիմումները։

Ծրագրի մեթոդաբանությունը

Արվեստագետն ինքն է ընտրում իր նյութի մատուցման, կազմակերպման մեթոդները և տեխնիկան: Այն պետք է լինի հնարավորինս բազմակողմանի և ամբողջական ներկայացնի այն ոլորտը և նրա խնդիրները, որոնց վերաբերում է իր ծրագիրը: Նա ազատ է ինչպես իր, այնպես էլ այլ արվեստագետների գործեր ներկայացնելու հարցում: Ծրագիրը պետք է ներառի ինտերակտիվ (փոխներգործուն) և նորարարական մեթոդներ, ապահովի աշակերտների մասնակցությունը ուսումնական գործընթացում:

Ինչպե՞ս դիմել

Հայտերն ընդունվում են ՀՀ մշակույթի նախարարության կայքէջում (http://mincult.am) «Քո արվեստը դպրոցում» դրամաշնորհային ծրագրի հայտարարության հրապարակմանը հաջորդող 20 օրվա ընթացքում: Հայտաձևն  (կցված է) անհրաժեշտ է ուղարկել general@mincult.am էլեկտրոնային հասցեին: 

Նախագծի իրականացման վերաբերյալ հաշվետվությունը
Հանդիպումներն անցկացվելու են դպրոցների դահլիճներում:
Յուրաքանչյուր այցի վերաբերյալ գրողը, նկարիչը կամ երաժիշտը պետք է ներկայացնի բովանդակային հաշվետվություն (շարադրանք, լուսանկարներ և այլ դիդակտիկ նյութեր):

Հարկ ենք համարում տեղեկացնել, որ

Թերի կամ կեղծ տվյալներ պարունակող, արվեստի նշված ուղղություններին չհամապատասխանող հայտերը չեն դիտարկվի։ «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրին ներկայացված նախագծերը քննող հանձնաժողովը կարող է հարկ եղած դեպքում դիմումատուից պահանջել հավելյալ փաստաթղթեր և նյութեր:
Խորհուրդը կիրականացնի ռիսկերի և համապատասխանության գնահատում՝ հաշվի առնելով ներկայացված նախագիծը, ժամկետները, արդյունավետությունը և այլ բաղադրիչներ։
Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետն է սույն տարվա սեպտեմբերի 27-ը: Դրամաշնորհային ծրագրի հաղթողների անունները կհրապարակվեն նախարարության կայքէջում:
Հարցերի դեպքում զանգահարել` 011 56 45 46:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին:

  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

    Առանց տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ), մեր օրերում աներևակայելի է առաջընթացը պետական և հասարակական գործունեության ցանկացած բնագավառում: Համապատասխան ենթակառուցվածքի զարգացումը, տեղեկատվական հասարակության ստեղծումը և  համաշխարհային տեղեկատվական ոլորտում ակտիվորեն ներգրավվելը մեր երկրի առաջնային խնդիրն է համարվում: Այս խնդրի հաջող լուծմանը վճռորոշ նշանակություն է շնորհվում՝ այնպիսի ռազմավարական նպատակների հասնելու համար, ինչպիսիք են ժողովրդավարական, ազատ և իրավական պետության ստեղծումը, քաղաքացիական հասարակության զարգացումը, երկրի անվտանգությունը, մարդու իրավունքների պաշտպանությունը և ահաբեկչության դեմ պայքարը: Վճռորոշ նշանակություն ունի այն, որ ինֆորմատիկա  առարկան պետք է ոչ միայն տեխնիկական կարողություններ ու հմտություններ տա աշակերտին, այլև պետք է բարենպաստ պայմաններ ստեղծի ազգային և համամարդկային արժեքներ կրող, ազատ անհատի ձևավորման համար:

  • Բառապաշարի հարստացումը մայրենիի դասերին

    Այս դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների և մայրենին ուսումնասիրողների համար:

  • Հովհաննես Քաջազնունի քաղաքական գործիչն ու արվեստագետը

    Դասընթացը ներկայացնում է հայ ականավոր քաղաքական գործիչ, Անդրկովկասյան սեյմի անդամ, Հայաստանի առաջին հանրապետության առաջին վարչապետ, ճարտարապետ Հովհաննես Քաջազնունու կյանքն ու գործունեությունը։Մասնակցելով այս դասընթացին դուք ոչ միայն կճանաչեք Մեծ Հային այլև զուգահեռ կծանոթանաք նրա ապրած ժամանակներում Հայաստանի քաղաքական, սոցիալ-տնտեսական ու մշակութային  մի շարք գործընթացների: Որպես սկզմնաղբյուրներ կծանոթանաք նրա նամակներին, ստեղծագործություններին , լուսանկարներին:

  • Հերոնի բանաձև

    Դասընթացի ընթացքում մենք մանրամասնորեն կծանոթանանք երկրաչափության կարևորագույն հատվածներից մեկին, կուսումնասիրենք հերոնի բանաձևի ապացուցման մեթոդներին և ինքներս կփորձենք կատարել որոշակի հետազոտություն: