ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քո արվեստը դպրոցում» դրամաշնորհային ծրագիր

Սեպտեմբերի 07, 2018

Ծրագրի բովանդակությունը և նպատակները

ՀՀ մշակույթի ու ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունները հայտարարում են «Քո արվեստը դպրոցում» դրամաշնորհային ծրագրի հայտերի ընդունման մեկնարկը: 
Ծրագրի նպատակն է լրացնել հանրակրթության ոլորտում «մշակութային կրթություն» բաղադրիչի բացը,  մեծացնել հետաքրքրությունը ընթերցանության, դասական երաժշտության և կերպարվեստի նկատմամբ, խթանել կրթական հաստատություններում քննադատական, վերլուծական և ստեղծագործ մտքի զարգացումը երաժշտության, կերպարվեստի, գրականության բնագավառներում, պատանիներին ճանաչել տալ ժամանակակից արվեստագետներին, բարձրացնել դպրոցականների գեղագիտական ճաշակը, քաղաքացիական գիտակցությունը, լայնացնել արվեստի տվյալ ոլորտում աշակերտների ճանաչողության սահմանները։
Մրցույթը կանցկացվի երկու փուլով. առաջին փուլում երկու նախարարությունների հրավիրած մասնագիտական հանձնաժողովը կքննի հայտերը՝ առանձնացնելով ծրագրի նպատակներին առավել համապատասխանները: Այնուհետև առաջին փուլը հաղթահարած դիմումատուները կհրավիրվեն հարցազրույցի:
Ծրագրին կարող են դիմել կերպարվեստի, երաժշտության և գրականության ոլորտները ներկայացնող արվեստագետներ հետևյալ հղումով
Մրցույթի արդյունքում ընտրվելու է 50 նախագիծ, որոնց հեղինակները ուսումնական տարվա ընթացքում կայցելեն 30 դպրոց՝ ներկայացնելու իրենց վարպետաց դասերը: 
Հավանության արժանացած նախագծերի իրականացման համար արվեստագետները կստանան 1 000 000 դրամ դրամաշնորհ: Ժամանակացույցը կազմելու են դիմումատուները՝ համաձայնեցնելով մշակույթի նախարարության հետ: Իսկ թե որ մարզի դպրոցներն է այցելելու արվեստագետը, որոշվելու է վիճակահանությամբ:

Ովքե՞ր չեն կարող դիմել

Չեն դիտարկվի ծրագրով աջակցություն ստանալու համար ներկայացված հայտերը քննող հանձնաժողովի անդամների կամ  նրանց մերձավոր հարազատների (ծնող, զավակ, ամուսին), ինչպես նաև պետական կառույցներում ներգրավված անձանց դիմումները։

Ծրագրի մեթոդաբանությունը

Արվեստագետն ինքն է ընտրում իր նյութի մատուցման, կազմակերպման մեթոդները և տեխնիկան: Այն պետք է լինի հնարավորինս բազմակողմանի և ամբողջական ներկայացնի այն ոլորտը և նրա խնդիրները, որոնց վերաբերում է իր ծրագիրը: Նա ազատ է ինչպես իր, այնպես էլ այլ արվեստագետների գործեր ներկայացնելու հարցում: Ծրագիրը պետք է ներառի ինտերակտիվ (փոխներգործուն) և նորարարական մեթոդներ, ապահովի աշակերտների մասնակցությունը ուսումնական գործընթացում:

Ինչպե՞ս դիմել

Հայտերն ընդունվում են ՀՀ մշակույթի նախարարության կայքէջում (http://mincult.am) «Քո արվեստը դպրոցում» դրամաշնորհային ծրագրի հայտարարության հրապարակմանը հաջորդող 20 օրվա ընթացքում: Հայտաձևն  (կցված է) անհրաժեշտ է ուղարկել general@mincult.am էլեկտրոնային հասցեին: 

Նախագծի իրականացման վերաբերյալ հաշվետվությունը
Հանդիպումներն անցկացվելու են դպրոցների դահլիճներում:
Յուրաքանչյուր այցի վերաբերյալ գրողը, նկարիչը կամ երաժիշտը պետք է ներկայացնի բովանդակային հաշվետվություն (շարադրանք, լուսանկարներ և այլ դիդակտիկ նյութեր):

Հարկ ենք համարում տեղեկացնել, որ

Թերի կամ կեղծ տվյալներ պարունակող, արվեստի նշված ուղղություններին չհամապատասխանող հայտերը չեն դիտարկվի։ «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրին ներկայացված նախագծերը քննող հանձնաժողովը կարող է հարկ եղած դեպքում դիմումատուից պահանջել հավելյալ փաստաթղթեր և նյութեր:
Խորհուրդը կիրականացնի ռիսկերի և համապատասխանության գնահատում՝ հաշվի առնելով ներկայացված նախագիծը, ժամկետները, արդյունավետությունը և այլ բաղադրիչներ։
Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետն է սույն տարվա սեպտեմբերի 27-ը: Դրամաշնորհային ծրագրի հաղթողների անունները կհրապարակվեն նախարարության կայքէջում:
Հարցերի դեպքում զանգահարել` 011 56 45 46:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Մեխանիզմի օգտակար գործողության գործակից (ՕԳԳ)

  • Թռչուններ

    Հարգելի՛ մասնակիցներ այս թեմայի ուսումնասիրման ընթացքում դուք կծանոթանաք թռչունների տեսակներին, որոնք տասնյակ հազարի են հասնում ամբողջ երկրագնդով մեկ:Թռչունների բազմազանությունը։Կիմանաք թե որքան բազմազան է երկրագնդի թռչնաշխարհը։ Որ բնակլիմայական պայմաններում, ինչպիսի թռչուններ են ապրում, ինչպիսի՞ առանձնահատկություններ ունեն և ինչո՞վ են աչքի ընկնում։ Ինչպես են գոյատևում, բազմանում։ Կծանոթանաք նաև Հայաստանի թռչնաշխարհին։ Կտեղեկանաք թե ո՞ր թռչուններն են հազվագույտ, որո՞նք են գտնվում անհետացման եզրին։ Ի՞նչ է Կարմիր գիրքը։Ինչպե՞ս են թռչունները ձվադրում, բազմանում։ Ո՞րն է նրանց դերն ու նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝Նարինե Խաչատրյան, Ծովազարդ գյուղի միջնակարգ դպրոց։

  • Մանկավարժական սթրես, հուզական սպառում, մասնագիտական ձևափոխում

         Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը, մեծ քաղաքում ապրելու անհրաժեշտությունը հանգեցնում են սթրեսի:    Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ: Շատ քչերը գիտեն սթրեսի իրական հետևանքների, նրանից պաշտպանվելու կամ սեփական կյանքում առկա անխուսափելի սթրեսները վերահսկելու և կառավարելու մասին:  https://www.youtube.com/watch?v=2UmOMFnk07Q

  • Ես և շրջակա աշխարհը

    ԲնությունԹեմա 1 - Անկենդան բնությունԹեմա 2 - Կենդանի  բնությունԹեմա 3 - Բուսական աշխարհ                 Կենդանական աշխարհԹեմա 4 - Կարմիր  գիրքhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D4%BF%D5%A1%D6%80%D5%B4%D5%AB%D6%80_%D5%A3%D5%AB%D6%80%D6%84https://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%Bhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%B0https://learningapps.org/display?v=pkmyubvxc19

  • Ներառական կրթության,կրթություն բոլորի համար

     Այս դասընթաց նվիրված է ներառական կրթության էության, գաղափարախոսության հիմնադրույթների մեկնաբանությանը:Այն ընդգրկում է ներառական կրթության վերաբերյալ նյութեր`     ·         հանրակրթական դպրոցներում անցում կատարելով համընդհանուր ներառական կրթության համակարգին,կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպման հնարավորությունների ընդլայնում, ·         կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների բացահայտման, գնահատման և դրան համապատասխան կրթության կազմակերպման արդյունավետ մեխանիզմներ,   ·         մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայու­թյուններ

  • CLIMATE CHANGE

    Why is climate change education so important?Scientists believe global warming is caused by human activity, and this leads to climate change. As fossil fuels such as oil, coal, and gas are burned to produce energy, carbon dioxide (CO2) is released into the atmosphere. These CO2 emissions have a direct impact on air temperature by absorbing and retaining more energy from the sun. This is also known as the "Greenhouse Effect." Scientists have detected a measurable increase in both CO2 emissions and in the average air temperatures around the world over the last 100 years. The relationship between the two is clear, but ignoring the effects of global warming could have devastating consequences.

  • Ատոմային զանգված

  • Գոյականի ուսուցման մեթոդիկան տարրական դասարաններում

    Գոյականը որպես խոսքի մաս,նրա տեղը մայրենի լեզվի տարրական դասընթացում1.Գոյական անվան ուսուցում2.Հատուկ եւ հասարակ անունների ուսուցում3.Գոյականի թվի ուսուցում4.Գոյականի հոլովման եւ հոլովների ուսուցում

  • Teaching Foreign Languages Through Digital Techonologies

    This course will introduce technologies that can be used in a foreing language classroom to make your lessons more interesting, efficient and fun and your students more motivated and more willing to learn in a new environment. It will bring a new quality to your teaching. You will learn how to make online quizzez, how to create educational videos, how to how to create e-books, how to integrate songs and song-related materials into to class. You will also learn more closely what a Flipped Classroom is and how you can make efficient flipped classroom materials. 

  • Մաթեմատիկա, 1-ին դասարան, Միանիշ թվերի կազմությունը

    Դասընթացի նպատակն է օգնել երեխաներին ինքնուրույն և հաջողությամբ յուրացնել գիտելիքներ, նպաստել երեխաների ինքնազարգացմանը և ինքնակրթությանը: Դասընթացի շնորհիվ երեխաները կսովորեն  միանիշ թվերի կազմությունը և կկարողանան կատարել վարժություններ: