ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Հայ-չինական բարեկամության դպրոցը» հայտարարում է ընդունելություն

Հունիսի 27, 2018

«Հայ-չինական բարեկամության դպրոց» հիմնադրամը սկսում է 5-ից 9-րդ դասարանների սովորողների ընդունելություն:
Դպրոցը հանդիսանում է չինարեն լեզվի խորացված ուսուցմամբ պետական հանրակրթական անվճար ուսումնական հաստատություն: Դպրոցում սովորողների թիվը սահմանափակ է: Դպրոցն ունենալու է հումանիտար ուղղվածություն:
Գրանցման համար անհրաժեշտ է դիմել Կոնֆուցիուսի ինստիտուտ, սույն թվականի հունիսի 30-ից հուլիսի 15-ը, աշխատանքային օրերին, ժամը՝ 10:00-13:00: 
 Փաստաթղթերի ընդունման հասցեն՝ Երևան, Թումանյան 42, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի  6-րդ մասնաշենք, հեռ.՝ 010 53 17 71:
Պահանջվող փաստաթղթեր`
1. Անձը հաստատող փաստաթուղթ և պատճեն / երեխայի և ծնողի/,
2. Սովորողի անձնական գործի պատճենը կամ կրթության վերաբերյալ տեղեկատվություն,
3. Սովորողի նախորդ ուսումնական տարվա գնահատականների վերաբերյալ տեղեկատվություն,
4. 2 լուսանկար (3 x 4),
5. դիմում /կլրացվի փաստաթղթերը հանձնելիս/:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Падежи имен существительных

  • 21-ից 100 թվերը։ Տասնյակներ

    Սովորեցնել 20-ից 100 թվերի անվանումները, գրառումները, հաջորդականությունը։Թվերն օգտագործել խմբերում տասնյակների և միավորների քանակը հաշվելու համար։

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 1

  • Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ

    Առարկայի  անվան մեջ արդեն իսկ կա որոշակի տարաբաժանում՝ հայոց լեղու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ: Հայոց  լեզուն շատ տարողունակ բնագավառ է, և նրա յուրաքանչյուր բաժին հնարավորություն է ընձեռում նյութի խորացված ուսումնասիրման համար:Խոսքի մշակույթի գերխնդիրն է ապահովել հասարակության յուրաքանչյուր անդամի խոսքի համապատասխանությունը գրական լեզվի գործուն օրինաչափություններին:

  • Ինքնուրույն ընթերցանության դասերի կազմակերպման առանձնահատկությունները տարրական դասարաններում

    Դասընթացի թիրախ խումբը տարրական դասարանների ուսուցիչներն են։ Ներկայացված նյութերը ոչ միայն տեղեկատվական արժեք ունեն, այլև ուղղորդում են ուսուցիչների աշխատանքը, խթանում նրանց քննադատական վերաբերմունքը և առիթ են ստեղծում վիճելի հարցերի կապակցությամբ քննարկումներ և հետազոտական աշխատանքներ կազմակերպելու համար։

  • Համաշխարհային պատմություն:9-րդ դասարան:Արդի աշխարհի հիմնախնդիրները:

  • Понятие об имени существительном. Морфологические признаки и разряды имен существительных.

    Имя существительное - самостоятельная часть речи,которая  обозначает предмет и отвечает на вопросы КТО? ЧТО?Постоянные признаки : род, склонение, собственные / нарицательные, одушевленные / неодушевленные.Непостоянные признаки : число, падеж.

  • Հոլովներ

    Սեռական հոլովը ցույց է տալիս պատկանելություն,ծագում, սերում։Պատասխանում է ու՞մ,ինչի՞( ինչերի՞) հարցերին։Ունի 6 արտաքին և 2 ներքին թեքում։

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ:

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ: