ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանի հայտարարությունը

Սեպտեմբերի 15, 2016

Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանում մշտապես անցկացվում են.

ԷՔՍԿՈՒՐՍԻԱՆԵՐ

Ճանաչողական
Վարպետի հեքիաթային աշխարհում (խաղ-էքսկուրսիա)
Պատանի էքսկուրսավար (խաղ-էքսկուրսիա)

ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ

«Մանկության թևերով» - ծրագրի միջոցով  երեխաները մտովի տեղափոխվում են Ավ. Իսահակյանի մանկության հեքիաթային աշխարհ և օրգանիկ նյութերով վերակերտում են Ղազարապատի մանրակերտը:
1-6-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Ի՞նչ է ասում առակը» - ինտերակտիվ միջավայրում երեխաները ծանոթանում են ժողովրդական իմաստություններին, սովորում են, թե ինչ է «պատմում» առակը: Խաղերի և  երեխաների ստեղծած մուլտֆիլմերի օգնությամբ ծանոթանում, քննարկում են Իսահակյանի առակները և կազմում են գիրք:
6-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Արևի մոտ» - երեխաները ընթերցում և քննարկում են Իսահակյանի «Արևի մոտ» հեքիաթը,  իրենց երևակայությամբ ստեղծում են հեքիաթի հերոսի համար ցանկալի միջավայր:
4-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Աշխարհում ամենալավն իմ տունն է» - Երեխաները մասնագետի օգնությամբ կարդում են Իսահակյանի «Երջանիկ խրճիթը»  ստեղծագործությունը և թեմատիկ դեկորների օգնությամբ ինքնուրույն բեմադրում այն:
6-րդ դասարանի աշակերտների համար

«Վարպետը, ես և մայրաքաղաք Անին» - Երեխաները Անիի մասին Վարպետի թողած հուշերի հետքերով երևակայական շրջայց են կատարում հայոց հինավուրց մայրաքաղաք Անիում և հատուկ պատրաստված դետալների օգնությամբ  վերակերտում են Անիի Մայր տաճարի մանրակերտը:
12-րդ դասարանի աշակերտների համար

Պայմաններին նախապես ծանոթանալու, ինչպես նաև Էքսկուրսիաներին և ծրագրերին մասնակցությունը գրանցելու համար կարելի է դիմել.

             Հեռ.` (37410) 56 24 24, (37410) 58 73 80
             Էլ. փոստ` isahakyan_musee@mail.ru

Հասցե` Ք. Երևան, Զարոբյան 20

  • Գրականության դասընթաց 9-րդ դասարանի համար

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Ինֆորմատիկա 9-րդ դասարան

    Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ IX ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Տեղեկատվության փոխանցումը կենդանի օրգանիզմներում

  • Խառը թվերի գաղափարը ևթվաբանական գործողություններ խառը թվերով

    Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

  • Դասը, որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի առանցքային բաղադրիչ։ ՏՀՏ գործիքների դերը և նշանակությունը դասընթացին

    Լավ ուսուցիչը կարող է սովորեցնել ուրիշներին նույնիսկ այն, ինչ ինքը չի կարող անել: ՏԱԴԵՈՒՇ ԿՈՏԱՐԲԻՆՍԿԻ Ուսումնադաստիարակչական գործունեություն, որի ընթացքում իրագործում են արդի ժամանակաշրջանում մանկավարժ-գիտնականների կամ վարպետ ուսուցիչների գիտական հետազոտությունների արդյունքում կատարած եզրահանգումները, նորարարությունները, կիրառվում են նոր մանկավարժական տևխնոլոգիաներ և ՏՀՏ գործիքներ,ինչպես նաև ստեղծագործական որոնումների ինքնատիպ, նորարարական տարրեր պարանակող գործունեություն: Մանկավարժական փորձի առաջավոր համարվելու չափանիշներն են արդիականությունը և հեռանկարային նպատակները, ՄԱՓ-ի միջոցով լուծվող ուսումնադաստիարակչական խնդիրների հասարակական նշանակությանը:

  • «Երաժշտությունը եւ գրականությունը»

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հայոց հայրենիքը