ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ի գիտություն. Ամառային "JUST DILIJAN IT!" ծրագրին մասնակցելու կրթաթոշակների տրամադրման ժամկետը երկարաձգվել է

Մայիսի 07, 2018

2018 թվականին "Scholae Mundi Armenia" հիմնադրամը հայտարարում է ամառային "JUST DILIJAN IT!" երկշաբաթյա կրթական ծրագրին մասնակցելու 20 կրթաթոշակների տրամադրման մասին։ Ծրագիրը հիմնված է կերպարվեստի եւ թատերական արվեստի, բնական գիտությունների, համակարգչային տեխնոլոգիաների, սպորտի եւ դիզայնի հեղինակային դասընթացների վրա: Փորձառու մասնագետների ղեկավարությամբ երեխաները իրենց համար կբացահայտեն հետաքրքիր կրթական ծրագրի, սպորտային միջոցառումների եւ հաղորդակցման բացառիկ միջազգային միջավայրի մի անմոռանալի համադրություն:

Առավել մանրամասն տեղեկությունների համար այցելեք www.justdilijanit.org վեբկայք։

Անցկացման վայրը

UWC Dilijan College, Դիլիջան, Հայաստան

2018 թ․ ծրագրի ժամկետները․

  • Հերթափոխ 1 - հունիսի 7-20, 2018 թ․ (հիմնական լեզուն` ռուսերեն)․
  • Հերթափոխ 2 - հունիսի 22-հուլիսի 5, 2018 թ․ (հիմնական լեզուն` ռուսերեն)․
  • Հերթափոխ 3 - հուլիսի 7-20, 2018 թ․ (հիմնական լեզուն` անգլերեն)․
  • Հերթափոխ 4 - հուլիսի 22-օգոստոսի 4, 2018 թ․ (հիմնական լեզուն` անգլերեն)։

Կրթաթոշակի համար դիմելու պայմանները․

  • Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն․
  • դիմորդը սովորում է Արագածոտնի, Արարատի, Արմավիրի, Վայոց ձորի, Գեղարքունիքի, Կոտայքի, Լոռու, Սյունիքի, Տավուշի կամ Շիրակի մարզի կամ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության դպրոցներից որեւէ մեկում․
  • ծնվել է 2003 թ. հունվարի 1-ից 2005 թ․ դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածում․
  • 2017-18 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակի միջին գնահատականը կազմել է նվազագույնը 7.0․
  • ռուսերեն կամ անգլերեն լեզվի իմացություն․
  • տարբեր երկրներից ժամանած հասակակիցների հետ ծանոթանալու ցանկություն․
  • լինել պրոակտիվ, ունենալ հաղորդակցման լավ հմտություններ եւ վճռականություն՝ բարելավելու իր միջավայրը։

Հայտի լրացման կարգը եւ ընտրության գործընթացը.

1. Անհրաժեշտ է լրացնել հայտի ձեւը եւ տրամադրել անհրաժեշտ փաստաթղթերը մինչեւ 2018 թ մայիսի 14-ը.

Հայտին անհրաժեշտ է կցել (վերբեռնել) անձնագրի/ նույնականացման քարտի պատճենը, վերջին ավարտված կիսամյակի գնահատականների տեղեկանքը դպրոցից։

Ընտրությունը հաջողությամբ անցնելու դեպքում մասնակցից նաեւ կպահանջվի ներկայացնել տեղեկություններ այն մասին, թե արդյոք նա ունի որեւէ առողջական խնդիր/ ալերգիկ ռեակցիա/ սննդի սահմանափակում:

2. Հայտը լրացնելուց հետո թեկնածուներին կառաջարկվի պատասխանել տրամաբանական մտածողությունը եւ օտար լեզուների իմացությունը ստուգող թեստի հարցերին: Թեստն անցնելու համար կհատկացվի սահմանափակ ժամանակ։ Այն պետք է լրացնել կամ անգլերեն, կամ ռուսերեն (թեստի լեզուն կորոշվի ինքնըստինքյան՝ համաձայն ընտրված հերթափոխի լեզվի)։

3. Մայիսի 17-ից հետո այն թեկնածուները, որոնք քննության արդյունքներով կզբաղեցնեն առաջին 50 տեղերը, կհրավիրվեն ավտոմատացված տեսահարցազրույցի (խնդրում ենք հավաստիանալ, որ ունեք կայուն եւ արագ ինտերնետային կապ ու վեբ-խցիկ): Այս փուլում հայտատուները առցանց (օնլայն) ռեժիմով պիտի մուտքագրեն իրենց պատասխանները համակարգի կողմից տրվող հարցերին. կգնահատեն թեկնածուի կարողությունը՝ հստակ ձեւակերպել իր մտքերը, նրա անմիջականությունը, ստեղծականությունը, ինչպես նաեւ առաջնորդության ներուժը:

4. Տեսահարցազրույցի արդյունքում 20 լավագույն թեկնածուներին կտրվեն կրթաթոշակներ՝ մասնակցելու "JUST DILIJAN IT! 2018" ամառային ճամբարին։ Կրթաթոշակների տրամադրման մասին վերջնական հաստատումը բոլոր թեկնածուներին կուղարկվի մայիսի 24-ից ոչ ուշ:

5. Անհրաժեշտ կլինի, որ կրթաթոշակ ստացած թեկնածուների ծնողները մինչեւ մայիսի 29-ը համաձայնագիր ստորագրեն "JUST DILIJAN IT!" ծրագրի հետ՝ մինչ այդ ներկայացնելով տեղեկություններ թեկնածուի առողջության մասին:

Յուրաքանչյուր թեկնածուի գնահատումն ու ընտրությունը կատարվելու են մի քանի քննողների (UWC շրջանավարտներ, փորձագետներ, ջոկատավարներ) կողմից։

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: