ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական վերապատրաստման դասընթացներ դպրոցական գրադարանավարների համար

Ապրիլի 23, 2018

Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի /ԵՊԼՀ/ Շարունակական կրթության կենտրոնը հայտարարում է եռօրյա մասնագիտական վերապատրաստման դասընթացներ դպրոցական գրադարանավարների համար: Դասընթացների նպատակն է ծանոթացնել գրադարանավարներին ժամանակակից գրադարանային միտումներին և մարտահրավերներին, ինչպես նաև ձեռք բերել մասնագիտական գիտելիքներ և գործնական հմտություններ հետևյալ ուղղություններով՝

  • Տվյալների բազայի ստեղծում
  • Գրականության էլեկտրոնային հաշվառում և հաշվետվությունների կազմում
  • Էլեկտրոնային հարթակների կիրառումը գրադարաններում
  • Թվային գրադարաններ:

Դասընթացների ընթացքում գործնական աշխատանքները իրականացվելու են հատուկ ձևաչափով մշակված էլեկտրոնային հարթակում, որը հետագայում հնարավոր կլինի կիրառել տվյալ դպրոցի գրադարանում: Յուրաքանչյուր մասնակցին կտրամադրվի անհատական համակարգիչ գործնական աշխատանքների համար: Դասընթացները վարելու են ԵՊԼՀ գիտական գրադարանի մասնագետները:

Դասընթացները կիրականացվեն հունիս ամսվա ընթացքում, խմբերով՝ յուրաքանչյուր խմբում 15 անձ հետևյալ ժամանակացույցով.

  • առաջին խումբ՝ հունիսի 4-ից-8-ը
  • երկրորդ խումբ՝ հունիսի 11-ից-15-ը
  • երրորդ խումբ՝ հունիսի 18-ից-22-ը
  • չորրորդ խումբ՝ հունիսի 25-ից-29-ը:

Դասընթացների տևողությունն է օրական հինգ ժամ ընդմիջումներով՝ երկու կարճատև /10 րոպե/ և մեկ երկար /30 րոպե - սուրճի ընդմիջում /:

Եռօրյա դասընթացի արժեքն է 20000 դրամ: Տեղերը սահմանափակ են:

Գրանցվելու համար անհրաժեշտ է լրացնել կից հայտը: Հայտերը ընդունվում են մինչև մայիսի 21-ը library@brusov.am էլեկտրոնային հասցեով կամ +37410535511 /ներք.512/ հեռախոսահամարով, աշխատանքային օրերին՝ ժամը 9.00-18.00:

  • Ձայնային ալիք

    Հետաքրքիր նյութեր ձայնային ալիքների մասին:

  • «Կլիմայական արկղիկ»

    Կլիմայի փոփոխության մասին այժմ գրեթե բոլորն են խոսում՝ գիտնականները, քաղաքական գործիչները, գործարարները: Կլիմայական փոփոխությունների պատճառների վերաբերյալ վարկածները շատ են. որոշ հետազոտողներ մատնանշում են, որ դրանք պայմանավորված են մոլորակի վրա տիեզերական գործընթացների ազդեցությամբ (արևային ակտիվության մեծացում, երկրագնդի առանցքի թեքության փոփոխություն), մյուսներն էլ պնդում են, որ հենց մարդն է իր գործունեությամբ դարձել կլիմայական աղետների պատճառ: Դասընթացի նպատակն է պարզել, թե ինչպես է մարդու գործունեությունը ազդում կլիմայի փոփոխության վրա, ինչպես նաև բացահայտել վերջինիս բացասական անդրադարձը մարդու և բնության վրա:

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին:

  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

    Առանց տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ), մեր օրերում աներևակայելի է առաջընթացը պետական և հասարակական գործունեության ցանկացած բնագավառում: Համապատասխան ենթակառուցվածքի զարգացումը, տեղեկատվական հասարակության ստեղծումը և  համաշխարհային տեղեկատվական ոլորտում ակտիվորեն ներգրավվելը մեր երկրի առաջնային խնդիրն է համարվում: Այս խնդրի հաջող լուծմանը վճռորոշ նշանակություն է շնորհվում՝ այնպիսի ռազմավարական նպատակների հասնելու համար, ինչպիսիք են ժողովրդավարական, ազատ և իրավական պետության ստեղծումը, քաղաքացիական հասարակության զարգացումը, երկրի անվտանգությունը, մարդու իրավունքների պաշտպանությունը և ահաբեկչության դեմ պայքարը: Վճռորոշ նշանակություն ունի այն, որ ինֆորմատիկա  առարկան պետք է ոչ միայն տեխնիկական կարողություններ ու հմտություններ տա աշակերտին, այլև պետք է բարենպաստ պայմաններ ստեղծի ազգային և համամարդկային արժեքներ կրող, ազատ անհատի ձևավորման համար:

  • Բառապաշարի հարստացումը մայրենիի դասերին

    Այս դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների և մայրենին ուսումնասիրողների համար: