ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԲՀՀ – Հայաստան կազմակերպությունը հայտարարում է կրթական ոլորտի փոքր դրամաշնորհային ծրագրեր

Ապրիլի 03, 2018

Բաց հասարակության հիմնադրամներ – Հայաստան կազմակերպությունը շարունակում է կրթական ոլորտում առկա խնդիրների լուծմանն ուղղված համայնքային գործընկերների հետ համագործակցության ընդլայնմանն ու զարգացմանն ուղղված նախաձեռնությունները և հայտարարում է փոքր դրամաշնորհային ծրագրերի մրցույթի 2018թ. փուլը: Նախաձեռնության նպատակն է խթանել կրթության ոլորտում սոցիալական արդարության և հավասարության, կրթության որակի ու հասանելիության շուրջ պահանջատիրական վերաբերմունքի ձևավորումը հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում և համայնքներում՝ ծնողների և ուսուցիչների, համայնքի ու դպրոցի ակտիվ երիտասարդների և այլ շահագրգիռ կողմերի շրջանում: Նախաձեռնության նպատակն է նաև հանրակրթության ոլորտում ձևավորել շահառուների ազդեցիկ խումբ՝ զարգացնելով ինչպես այլընտրանքային ծնողական խմբերն ու հարթակները, այնպես էլ ուսումնական հաստատություններում գործող ծնողական  խորհուրդները:

Փոքր դրամաշնորհային ծրագրերի 2018թ. փուլի թեմատիկ առաջնահերթություններն են.

  1. բոլոր երեխաների կրթության իրավունքի հավասար, արդար ու համաչափ իրացում,
  2. որակյալ նախադպրոցական կրթության և հանրակրթության մատչելիություն, այդ թվում ներառական հանրակրթության հասանելիություն,
  3. կրթության համակարգում (այդ թվում՝ բուհերում) կոռուպցիայի և քաղաքականացվածության ազդեցության վերաբերյալ իրազեկության բարձրացում,
  4. կրթական հաստատությունների գործունեության թափանցիկություն և հաշվետվողականություն:

Ներկայացվող ծրագրային առաջարկները կարող են ներառել, բայց չսահմանափակվել հետևյալ գործողությունների իրականացմամբ.

  1. կրթության ոլորտում սոցիալական արդարության, հավասարության, որակյալ կրթության հասանելիության խթանմանն ուղղված նախաձեռնող խմբերի հիմնադրում և զարգացում:
  2. թեմատիկ քննարկումների կազմակերպում՝ ծնողների, համայնքի բնակիչների, տեղական կրթական համայնքի ներկայացուցիչների, ուսանողների և այլ շահագրգիռ կողմերի մասնակցությամբ:
  3. երեխաների կրթության իրավունքի իրացման սահմանափակումների վերաբերյալ դեպքերի հավաքագրում և հանրայնացում:
  4. սոցիալ-տնտեսական կամ այլ պատճառներով կրթությունից դուրս մնացած երեխաների դեպքերի հավաքագրում և հանրայնացում:
  5. քարոզարշավների և շահերի պաշտպանության այլ գործողությունների իրականացում:

Փորք դրամաշնորհային ծրագրին կարող են դիմել.

  • տվյալ նախաձեռնության նախորդ փուլերի շրջանակում հիմնադրված համայնքային ակտիվ խմբերի և ծնողական խմբերի ներկայացուցիչներ,
  • կրթության որակի և հասանելիության խնդիրներով մտահոգ ակտիվ քաղաքացիներ, ովքեր ցանկություն ունեն և կարող են նախաձեռնել և իրականացնել կրթական հաստատություններում և համայնքներում վերոհիշյալ խնդիրների լուծմանն ուղղված գործողություններ,
  • նախադպրոցական կրթական հաստատությունների և դպրոցների ծնողական խորհուրդների ներկայացուցիչներ,
  • ակտիվ ուսանողներ:

Ներկայացվող ծրագրերի բյուջեն չպետք է գերազանցի 1500 ԱՄՆ դոլարը՝ 1 ծրագրի համար: Ծրագրերը պետք է սկսվեն 2018թ. սեպտեմբերի 1-ի և ունենան մինչև 3 ամիս տևողություն: Ծրագրերի իրականացման աշխարհագրությունը կարող է սահմանափակվել ինչպես մեկ պետական ուսումնական հաստատությամբ (մանկապարտեզ, դպրոց, բուհ), այնպես էլ մեկ համայնքի, մարզի կամ Երևան քաղաքի շրջանակով: Ծրագրերը կարող են ներկայացվել ինչպես առանձին անհատների, այնպես էլ անհատների խմբի կողմից: Յուրաքանչյուր անձ կամ անձանց խումբ կարող է ներկայացնել միայն 1 ծրագրային առաջարկ: Միևնույն մարդը կարող է ներառվել միայն մեկ ծրագրի իրականացման թիմում:

Հետաքրքրված անձիք պետք է մինչև սույն թվականի ապրիլի 26-ը, ժամը 17.00 ներկայացնեն առաջարկվող ծրագրի լրացված դիմում-հայտի ձևը և ինքնակենսագրություն (CV) հետևյալ էլ. փոստի հասցեին՝ register@osi.am: Դիմումների գործընթացի վերաբերյալ հարցերի դեպքում կարելի դիմել հետևյալ էլ. հասցեներով՝ nlilit@osi.am կամ ani@osi.am:

Ծրագրի պայմանների և ուղղությունների, ինչպես նաև առաջարկվող թեմատիկ առաջնահերթությունների վերաբերյալ մանրամասն պարզաբանումները կներկայացվեն ապրիլի 11-ին, ժամը 15:00-17:00 Երևանում՝ Գրանդ Հոթել Երևան հյուրանոցի Վիվալդի սրահում կայանալիք տեղեկատվական հանդիպման ժամանակ: Մարզերից մասնակիցների տրանսպորտային ծախսերի փոխհատուցման համար անհրաժեշտ է հանդիպումից առնվազն 3 աշխատանքային օր առաջ զանգահարել Հիմնադրամի գրասենյակ՝ 010 533862 հեռախոսահամարով:

Նյութի աղբյուրը. Բաց հասարակության հիմնադրամներ – Հայաստան

  • «Կլիմայական արկղիկ»

    Կլիմայի փոփոխության մասին այժմ գրեթե բոլորն են խոսում՝ գիտնականները, քաղաքական գործիչները, գործարարները: Կլիմայական փոփոխությունների պատճառների վերաբերյալ վարկածները շատ են. որոշ հետազոտողներ մատնանշում են, որ դրանք պայմանավորված են մոլորակի վրա տիեզերական գործընթացների ազդեցությամբ (արևային ակտիվության մեծացում, երկրագնդի առանցքի թեքության փոփոխություն), մյուսներն էլ պնդում են, որ հենց մարդն է իր գործունեությամբ դարձել կլիմայական աղետների պատճառ: Դասընթացի նպատակն է պարզել, թե ինչպես է մարդու գործունեությունը ազդում կլիմայի փոփոխության վրա, ինչպես նաև բացահայտել վերջինիս բացասական անդրադարձը մարդու և բնության վրա:

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին:

  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

    Առանց տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ), մեր օրերում աներևակայելի է առաջընթացը պետական և հասարակական գործունեության ցանկացած բնագավառում: Համապատասխան ենթակառուցվածքի զարգացումը, տեղեկատվական հասարակության ստեղծումը և  համաշխարհային տեղեկատվական ոլորտում ակտիվորեն ներգրավվելը մեր երկրի առաջնային խնդիրն է համարվում: Այս խնդրի հաջող լուծմանը վճռորոշ նշանակություն է շնորհվում՝ այնպիսի ռազմավարական նպատակների հասնելու համար, ինչպիսիք են ժողովրդավարական, ազատ և իրավական պետության ստեղծումը, քաղաքացիական հասարակության զարգացումը, երկրի անվտանգությունը, մարդու իրավունքների պաշտպանությունը և ահաբեկչության դեմ պայքարը: Վճռորոշ նշանակություն ունի այն, որ ինֆորմատիկա  առարկան պետք է ոչ միայն տեխնիկական կարողություններ ու հմտություններ տա աշակերտին, այլև պետք է բարենպաստ պայմաններ ստեղծի ազգային և համամարդկային արժեքներ կրող, ազատ անհատի ձևավորման համար:

  • Բառապաշարի հարստացումը մայրենիի դասերին

    Այս դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների և մայրենին ուսումնասիրողների համար:

  • Հովհաննես Քաջազնունի քաղաքական գործիչն ու արվեստագետը

    Դասընթացը ներկայացնում է հայ ականավոր քաղաքական գործիչ, Անդրկովկասյան սեյմի անդամ, Հայաստանի առաջին հանրապետության առաջին վարչապետ, ճարտարապետ Հովհաննես Քաջազնունու կյանքն ու գործունեությունը։Մասնակցելով այս դասընթացին դուք ոչ միայն կճանաչեք Մեծ Հային այլև զուգահեռ կծանոթանաք նրա ապրած ժամանակներում Հայաստանի քաղաքական, սոցիալ-տնտեսական ու մշակութային  մի շարք գործընթացների: Որպես սկզմնաղբյուրներ կծանոթանաք նրա նամակներին, ստեղծագործություններին , լուսանկարներին: