Բաց հասարակության հիմնադրամներ – Հայաստան կազմակերպությունը շարունակում է կրթական ոլորտում առկա խնդիրների լուծմանն ուղղված համայնքային գործընկերների հետ համագործակցության ընդլայնմանն ու զարգացմանն ուղղված նախաձեռնությունները և հայտարարում է փոքր դրամաշնորհային ծրագրերի մրցույթի 2018թ. փուլը: Նախաձեռնության նպատակն է խթանել կրթության ոլորտում սոցիալական արդարության և հավասարության, կրթության որակի ու հասանելիության շուրջ պահանջատիրական վերաբերմունքի ձևավորումը հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում և համայնքներում՝ ծնողների և ուսուցիչների, համայնքի ու դպրոցի ակտիվ երիտասարդների և այլ շահագրգիռ կողմերի շրջանում: Նախաձեռնության նպատակն է նաև հանրակրթության ոլորտում ձևավորել շահառուների ազդեցիկ խումբ՝ զարգացնելով ինչպես այլընտրանքային ծնողական խմբերն ու հարթակները, այնպես էլ ուսումնական հաստատություններում գործող ծնողական խորհուրդները:
Փոքր դրամաշնորհային ծրագրերի 2018թ. փուլի թեմատիկ առաջնահերթություններն են.
Ներկայացվող ծրագրային առաջարկները կարող են ներառել, բայց չսահմանափակվել հետևյալ գործողությունների իրականացմամբ.
Փորք դրամաշնորհային ծրագրին կարող են դիմել.
Ներկայացվող ծրագրերի բյուջեն չպետք է գերազանցի 1500 ԱՄՆ դոլարը՝ 1 ծրագրի համար: Ծրագրերը պետք է սկսվեն 2018թ. սեպտեմբերի 1-ի և ունենան մինչև 3 ամիս տևողություն: Ծրագրերի իրականացման աշխարհագրությունը կարող է սահմանափակվել ինչպես մեկ պետական ուսումնական հաստատությամբ (մանկապարտեզ, դպրոց, բուհ), այնպես էլ մեկ համայնքի, մարզի կամ Երևան քաղաքի շրջանակով: Ծրագրերը կարող են ներկայացվել ինչպես առանձին անհատների, այնպես էլ անհատների խմբի կողմից: Յուրաքանչյուր անձ կամ անձանց խումբ կարող է ներկայացնել միայն 1 ծրագրային առաջարկ: Միևնույն մարդը կարող է ներառվել միայն մեկ ծրագրի իրականացման թիմում:
Հետաքրքրված անձիք պետք է մինչև սույն թվականի ապրիլի 26-ը, ժամը 17.00 ներկայացնեն առաջարկվող ծրագրի լրացված դիմում-հայտի ձևը և ինքնակենսագրություն (CV) հետևյալ էլ. փոստի հասցեին՝ register@osi.am: Դիմումների գործընթացի վերաբերյալ հարցերի դեպքում կարելի դիմել հետևյալ էլ. հասցեներով՝ nlilit@osi.am կամ ani@osi.am:
Ծրագրի պայմանների և ուղղությունների, ինչպես նաև առաջարկվող թեմատիկ առաջնահերթությունների վերաբերյալ մանրամասն պարզաբանումները կներկայացվեն ապրիլի 11-ին, ժամը 15:00-17:00 Երևանում՝ Գրանդ Հոթել Երևան հյուրանոցի Վիվալդի սրահում կայանալիք տեղեկատվական հանդիպման ժամանակ: Մարզերից մասնակիցների տրանսպորտային ծախսերի փոխհատուցման համար անհրաժեշտ է հանդիպումից առնվազն 3 աշխատանքային օր առաջ զանգահարել Հիմնադրամի գրասենյակ՝ 010 533862 հեռախոսահամարով:
Նյութի աղբյուրը. Բաց հասարակության հիմնադրամներ – Հայաստան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ