Հարգելի գործընկերներ,
Հոկտեմբերի 25-ից նոյեմբերի 1-ը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն հայտարարել է Մեդիա և ինֆորմացիոն գրագիտության միջազգային շաբաթ:
Ապրիլի 19-ին Կրթության և գիտության նախարարությունը և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը ստորագրեցին համագործակցության հուշագիր՝ կարևորելով մեդիագրագիտության ներդրումը կրթության մեջ և կոչ անելով դպրոցներին՝ զարգացնել աշակերտների քննադատական մտածողությունն ու ինֆորմացիան վերլուծելու հմտությունները:
Մեդիագրագիտության միջազգային շաբաթը առիթ է՝ աշակերտների հետ մեդիայի ու տեղեկատվության հետ կապված հարցեր քննարկելու, նոր նախաձեռնություններ իրականացնելու համար:
Ահա քայլերը, որ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնն առաջարկում են ձեռնարկել:
կազմակերպել թեմատիկ քննարկումներ, դիտումներ ու այցելություններ,
անցկացնել մեդիագրագիտության բաց դասեր,
աշակերտների հետ ստեղծել տեղեկատվական պաստառներ, հոլովակներ, նկարներ, հրապարակումներ,
պատմել մեդիագրագիտության ձեր դասընթացների և փորձի մասին օնլայն,
օգտագործել #MILweek2017, #մեդիագրագիտություն, #medialiteracy հեշթեգերը՝ սոց ցանցերում գրառումներ անելիս:Ազատորեն կարող եք օգտագործել media.am կայքի կրթական նյութերը, մասնավորապես՝ Մեդիագրագիտություն ձեռնարկն ու Մեդիամարտ խաղը:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան