ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դպրոցական կայքերի մրցույթ

Հոկտեմբերի 25, 2017

Նկարագրություն

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների կայքերի ստեղծման և զարգացման գործընթացը խթանելու և գրանցված արդյունքները գնահատելու նպատակով կազմակերպում է «Դպրոցական կայքերի մրցույթ»:

Մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի բոլոր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունները: Մասնակցության հայտ  (հայտը կցվում է) ներկայացրած դպրոցների կայքերը կուսումնասիրվեն, կգնահատվեն մրցույթի հանձնաժողովի կողմից և կընտրվեն լավագույն կայքերը: Հայաստանի կրթական ցանցի http://schoolsite.am տիրույթում (Wordpress համակարգի կաղապարով) ստեղծված և գործարկվող կայքերը կգնահատվեն  առանձին անվանակարգով:

Մրցույթի հանձնաժողովը կամփոփի ուսուցիչների և աշակերտների կրթական, մշակութային կյանքը լուսաբանող էլեկտրոնային պաշարների ստեղծման և հարստացման ուղղությամբ կատարած աշխատանքը, կգնահատի դրանց ժամանակին հրապարակումը և կրթական հանրությանը հասանելի դարձնելու ձևերն ու լուծումները, կխթանի տեղեկատվության տրամադրման, համագործակցությա և հետադարձ կապի ապահովման հարցերը:

Խնդիրներ

Մրցույթի հիմնական խնդիրներն են.

  • զարգացնել ՏՀՏ հմտությունները և խթանել կրթության ոլորտում ՏՀՏ կիրառումը,
  • աջակցել էլեկտրոնային կրթական պաշարների ստեղծմանը,
  • նպաստել կրթական ուսումնական հաստատությունների թափանցիկ կառավարմանը:

 

Մրցույթի հանձնաժողով

Հանձնաժողովի աշխատանքներին կմասնակցեն կրթության ոլորտում ՏՀՏ ծրագրեր իրականացնող կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ և անկախ մասնագետներ:

 

Գնահատման չափանիշներ

  1. Բովանդակություն

Կայքի բովանդակային կառուցվածքը պետք է համահունչ լինի դպրոցական կյանքին, բազմակողմանի լուսաբանի այն, համակողմանի տեղեկատվություն պետք է տրամադրի գործող ծրագրերի,  կազմակերպված միջոցառումներ մասին, ներկայացնի դպրոցի հաջողություններն ու ձեռքբերումները: Կայքում պետք է բաց և թափանցիկ ներկայացվի դպրոցի կառավարման գործընթացը (ներառյալ պահանջվող հաշվետվություններ, տեղեկանքներ և այլն): Հատուկ ուշադրություն է դարձվելու կայքի նյութերի գրագիտությանը:

  1. Ձևավորում (դիզայն)

Կգնահատվի կայքի գեղեցիկ ու հաճելի ձևավորումը, ինչպես նաև ձևավորման համապատասխանությունը կայքի բովանդակությանը: Օգտագործված գրաֆիկական պատկերները պետք է լինեն, դիտելու համար՝ թեթև և մատչելի:

  1. Հարմարավետություն

Կայքը պետք է ունենա հստակ և հաջորդական կառուցվածք: Այցելուները պետք է հնարավորութուն ունենան հեշտությամբ կողմնորոշվել կայքում՝ ներկայացված հրամանացանկերի, հղումների և տեղեկատվության շնորհիվ, պետք է ապահովվի կայքի բովանդակության՝ բաժինների, էջերի մատչելի հասանելիությունը:

  1. Համագործակցություն

Խրախուսվում է տարբեր առարկաների ուսուցիչների և աշակերտների ներգրավումը կայքի ստեղծման, գործարկման, բովանդակության համալրման աշխատանքներում:  Համագործակցության արդյունքում ստեղծված նյութերը կարող են ներկայացվել կայքի առանձին բաժիններում, ինչպես նաև՝ հղումների միջոցով:

 

Մրցույթի ժամանակացույց

  • Հայտարարության տարածումը՝ 25.10.2017թ.
  • Կայքերի նախապատրաստում մրցույթին՝ 25.10.2017- 24.11.2017թթ.
  • Դպրոցների հայտերի ընդունում 27.11.2017-04.12.2017թթ.
  • Դպրոցների կայքերի գնահատում հանձնաժողովի կողմից մինչև 20.12.2017թ.
  • Մրցույթի արդյունքների հրապարակում մինչև 22.12.2017թ.

 

Բոլոր հարցերով դիմել Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն
Կայք՝ http://ktak.am/
Էլեկտրոնային փոստ՝ manush@ktak.am
Հեռախոսներ՝ 010 578453 կամ 010 578455 (Մանուշակ Ավետիսյան):

  • Ձայնային ալիք

    Հետաքրքիր նյութեր ձայնային ալիքների մասին:

  • «Կլիմայական արկղիկ»

    Կլիմայի փոփոխության մասին այժմ գրեթե բոլորն են խոսում՝ գիտնականները, քաղաքական գործիչները, գործարարները: Կլիմայական փոփոխությունների պատճառների վերաբերյալ վարկածները շատ են. որոշ հետազոտողներ մատնանշում են, որ դրանք պայմանավորված են մոլորակի վրա տիեզերական գործընթացների ազդեցությամբ (արևային ակտիվության մեծացում, երկրագնդի առանցքի թեքության փոփոխություն), մյուսներն էլ պնդում են, որ հենց մարդն է իր գործունեությամբ դարձել կլիմայական աղետների պատճառ: Դասընթացի նպատակն է պարզել, թե ինչպես է մարդու գործունեությունը ազդում կլիմայի փոփոխության վրա, ինչպես նաև բացահայտել վերջինիս բացասական անդրադարձը մարդու և բնության վրա:

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին:

  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

    Առանց տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ), մեր օրերում աներևակայելի է առաջընթացը պետական և հասարակական գործունեության ցանկացած բնագավառում: Համապատասխան ենթակառուցվածքի զարգացումը, տեղեկատվական հասարակության ստեղծումը և  համաշխարհային տեղեկատվական ոլորտում ակտիվորեն ներգրավվելը մեր երկրի առաջնային խնդիրն է համարվում: Այս խնդրի հաջող լուծմանը վճռորոշ նշանակություն է շնորհվում՝ այնպիսի ռազմավարական նպատակների հասնելու համար, ինչպիսիք են ժողովրդավարական, ազատ և իրավական պետության ստեղծումը, քաղաքացիական հասարակության զարգացումը, երկրի անվտանգությունը, մարդու իրավունքների պաշտպանությունը և ահաբեկչության դեմ պայքարը: Վճռորոշ նշանակություն ունի այն, որ ինֆորմատիկա  առարկան պետք է ոչ միայն տեխնիկական կարողություններ ու հմտություններ տա աշակերտին, այլև պետք է բարենպաստ պայմաններ ստեղծի ազգային և համամարդկային արժեքներ կրող, ազատ անհատի ձևավորման համար:

  • Բառապաշարի հարստացումը մայրենիի դասերին

    Այս դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների և մայրենին ուսումնասիրողների համար: