ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դպրոցական կայքերի մրցույթ

Հոկտեմբերի 25, 2017

Նկարագրություն

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների կայքերի ստեղծման և զարգացման գործընթացը խթանելու և գրանցված արդյունքները գնահատելու նպատակով կազմակերպում է «Դպրոցական կայքերի մրցույթ»:

Մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի բոլոր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունները: Մասնակցության հայտ  (հայտը կցվում է) ներկայացրած դպրոցների կայքերը կուսումնասիրվեն, կգնահատվեն մրցույթի հանձնաժողովի կողմից և կընտրվեն լավագույն կայքերը: Հայաստանի կրթական ցանցի http://schoolsite.am տիրույթում (Wordpress համակարգի կաղապարով) ստեղծված և գործարկվող կայքերը կգնահատվեն  առանձին անվանակարգով:

Մրցույթի հանձնաժողովը կամփոփի ուսուցիչների և աշակերտների կրթական, մշակութային կյանքը լուսաբանող էլեկտրոնային պաշարների ստեղծման և հարստացման ուղղությամբ կատարած աշխատանքը, կգնահատի դրանց ժամանակին հրապարակումը և կրթական հանրությանը հասանելի դարձնելու ձևերն ու լուծումները, կխթանի տեղեկատվության տրամադրման, համագործակցությա և հետադարձ կապի ապահովման հարցերը:

Խնդիրներ

Մրցույթի հիմնական խնդիրներն են.

  • զարգացնել ՏՀՏ հմտությունները և խթանել կրթության ոլորտում ՏՀՏ կիրառումը,
  • աջակցել էլեկտրոնային կրթական պաշարների ստեղծմանը,
  • նպաստել կրթական ուսումնական հաստատությունների թափանցիկ կառավարմանը:

 

Մրցույթի հանձնաժողով

Հանձնաժողովի աշխատանքներին կմասնակցեն կրթության ոլորտում ՏՀՏ ծրագրեր իրականացնող կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ և անկախ մասնագետներ:

 

Գնահատման չափանիշներ

  1. Բովանդակություն

Կայքի բովանդակային կառուցվածքը պետք է համահունչ լինի դպրոցական կյանքին, բազմակողմանի լուսաբանի այն, համակողմանի տեղեկատվություն պետք է տրամադրի գործող ծրագրերի,  կազմակերպված միջոցառումներ մասին, ներկայացնի դպրոցի հաջողություններն ու ձեռքբերումները: Կայքում պետք է բաց և թափանցիկ ներկայացվի դպրոցի կառավարման գործընթացը (ներառյալ պահանջվող հաշվետվություններ, տեղեկանքներ և այլն): Հատուկ ուշադրություն է դարձվելու կայքի նյութերի գրագիտությանը:

  1. Ձևավորում (դիզայն)

Կգնահատվի կայքի գեղեցիկ ու հաճելի ձևավորումը, ինչպես նաև ձևավորման համապատասխանությունը կայքի բովանդակությանը: Օգտագործված գրաֆիկական պատկերները պետք է լինեն, դիտելու համար՝ թեթև և մատչելի:

  1. Հարմարավետություն

Կայքը պետք է ունենա հստակ և հաջորդական կառուցվածք: Այցելուները պետք է հնարավորութուն ունենան հեշտությամբ կողմնորոշվել կայքում՝ ներկայացված հրամանացանկերի, հղումների և տեղեկատվության շնորհիվ, պետք է ապահովվի կայքի բովանդակության՝ բաժինների, էջերի մատչելի հասանելիությունը:

  1. Համագործակցություն

Խրախուսվում է տարբեր առարկաների ուսուցիչների և աշակերտների ներգրավումը կայքի ստեղծման, գործարկման, բովանդակության համալրման աշխատանքներում:  Համագործակցության արդյունքում ստեղծված նյութերը կարող են ներկայացվել կայքի առանձին բաժիններում, ինչպես նաև՝ հղումների միջոցով:

 

Մրցույթի ժամանակացույց

  • Հայտարարության տարածումը՝ 25.10.2017թ.
  • Կայքերի նախապատրաստում մրցույթին՝ 25.10.2017- 24.11.2017թթ.
  • Դպրոցների հայտերի ընդունում 27.11.2017-04.12.2017թթ.
  • Դպրոցների կայքերի գնահատում հանձնաժողովի կողմից մինչև 20.12.2017թ.
  • Մրցույթի արդյունքների հրապարակում մինչև 22.12.2017թ.

 

Բոլոր հարցերով դիմել Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն
Կայք՝ http://ktak.am/
Էլեկտրոնային փոստ՝ manush@ktak.am
Հեռախոսներ՝ 010 578453 կամ 010 578455 (Մանուշակ Ավետիսյան):

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: