ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը հայտարարում է   վերապատրաստող կազմակերպությունների ընտրության մրցույթ

Օգոստոսի 22, 2017

Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք /հավաստագիր/ ստանալու համար դիմող անձանց վերապատրաստումն իրականացնելու նպատակով

ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը հայտարարում է   վերապատրաստող կազմակերպությունների ընտրության մրցույթ:

 Մրցույթն անցկացվում է կրթության և գիտության նախարարի` 18.05.2010թ. N 393-Ն հրամանով հաստատված «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք /հավաստագիր/ ստանալու նպատակով վերապատրաստման և  վերապատրաստող կազմակերպության ընտրության կարգի» 7-րդ և 8-րդ կետերի պահանջներին  համապատասխան:

Վերապատրաստող կազմակերպության ընտրությանը կարող են մասնակցել  այն կազմակերպությունները, որոնք ունեն`

  1. համապատասխան ուսումնական տարածք,
  2. որակյալ մասնագետներ` վերապատրաստողներ (դասախոսներ, ուսուցիչներ, մեթոդիստներ),
  3. մշակված 90-110 ժամյա վերապատրաստման սեփական ծրագիր (տևողությունը 15-20 օր), որը պետք է ներառի վերապատրաստման բովանդակության պարտադիր` իրավական, կառավարչական, մանկավարժական, հոգեբանական գիտելիքների, ինչպես նաև` ուսուցման մեթոդաբանության և գործնական կարողությունների ձևավորմանն ու ամրապնդմանն ուղղված բաղադրիչները,
  4. վերապատրաստման ծրագրին և ՀՀ ԿԳ նախարարի` 2011 թվականի  սեպտեմբերի 20-ի թիվ 1057 Ա/Ք հրամանով հաստատված հարցաշարին, ինչպես նաև հանրակրթական ուսումնական հաստատության տնօրենի պաշտոնի նկարագրին համապատասխան կազմված տեսական և գործնական պարապմունքների թեմատիկ պլան,
  5. վերապատրաստման ծրագրի իրականացման համար անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա, ուսումնամեթոդական գրականություն, ձեռնարկներ:

   Կազմակերպությունը դիմումին կից պետք է ներկայացնի հետևյալ փաստաթղթերը.

  • պետական գրանցման վկայականի և կանոնադրության պատճենները,
  • սույն հայտարարության 3-րդ և 4-րդ կետերում նշված ծրագիրն ու թեմատիկ պլանը,
  • տեղեկանք կազմակերպության գործունեության ժամանակահատվածի մասին և այդ ընթացքում իրականացրած համապատասխան բնույթի աշխատանքների նկարագրությունը,
  • հիմնական աշխատակազմի անձնական թերթիկները (CV), որոնք պետք է պարունակեն աշխատակցի վերաբերյալ հետևյալ տեղեկությունները` անունը, ազգանունը, ծննդյան թիվը, կրթությունը, մասնագիտությունը, մանրամասն աշխատանքային փորձը,
  • վերջին 1 տարվա ընթացքում կատարած հիմնական աշխատանքների ցանկը` նշելով պատվիրատուին, պայմանագրային գումարները, դրանց կատարման վայրը և ժամկետները,
  • տեղեկանք ֆինանսական կարողությունների և վերջին 1 տարվա միջին տարեկան շրջանառության մասին,
  • 2017 թվականի ֆինանսական հաշվետվությունները՝ հաստատված ՀՀ հարկային տեսչության կողմից:
  1. Մրցույթին մասնակցել ցանկացող կազմակերպությունները  կարող են  մինչև  2017թ. սեպտեմբերի 15-ը, ժամը 18.00-ը ներառյալ դիմել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն` նախօրոք լրացնելով և դիմումին կցելով edu.am և armedu.am կայքերում տեղադրված վերապատրաստման պայմանների ու չափանիշների վերաբերյալ մանրամասն նկարագրեր պարունակող  ձևաթղթերը (կցվում է):

Հասցեն` Երևան, Վազգեն Սարգսյան 3:

 

Հայաստանի Հանրապետության
կրթության և գիտության նախարարություն

  • Մեխանիզմի օգտակար գործողության գործակից (ՕԳԳ)

  • Թռչուններ

    Հարգելի՛ մասնակիցներ այս թեմայի ուսումնասիրման ընթացքում դուք կծանոթանաք թռչունների տեսակներին, որոնք տասնյակ հազարի են հասնում ամբողջ երկրագնդով մեկ:Թռչունների բազմազանությունը։Կիմանաք թե որքան բազմազան է երկրագնդի թռչնաշխարհը։ Որ բնակլիմայական պայմաններում, ինչպիսի թռչուններ են ապրում, ինչպիսի՞ առանձնահատկություններ ունեն և ինչո՞վ են աչքի ընկնում։ Ինչպես են գոյատևում, բազմանում։ Կծանոթանաք նաև Հայաստանի թռչնաշխարհին։ Կտեղեկանաք թե ո՞ր թռչուններն են հազվագույտ, որո՞նք են գտնվում անհետացման եզրին։ Ի՞նչ է Կարմիր գիրքը։Ինչպե՞ս են թռչունները ձվադրում, բազմանում։ Ո՞րն է նրանց դերն ու նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝Նարինե Խաչատրյան, Ծովազարդ գյուղի միջնակարգ դպրոց։

  • Մանկավարժական սթրես, հուզական սպառում, մասնագիտական ձևափոխում

         Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը, մեծ քաղաքում ապրելու անհրաժեշտությունը հանգեցնում են սթրեսի:    Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ: Շատ քչերը գիտեն սթրեսի իրական հետևանքների, նրանից պաշտպանվելու կամ սեփական կյանքում առկա անխուսափելի սթրեսները վերահսկելու և կառավարելու մասին:  https://www.youtube.com/watch?v=2UmOMFnk07Q

  • Ես և շրջակա աշխարհը

    ԲնությունԹեմա 1 - Անկենդան բնությունԹեմա 2 - Կենդանի  բնությունԹեմա 3 - Բուսական աշխարհ                 Կենդանական աշխարհԹեմա 4 - Կարմիր  գիրքhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D4%BF%D5%A1%D6%80%D5%B4%D5%AB%D6%80_%D5%A3%D5%AB%D6%80%D6%84https://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%Bhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%B0https://learningapps.org/display?v=pkmyubvxc19

  • Ներառական կրթության,կրթություն բոլորի համար

     Այս դասընթաց նվիրված է ներառական կրթության էության, գաղափարախոսության հիմնադրույթների մեկնաբանությանը:Այն ընդգրկում է ներառական կրթության վերաբերյալ նյութեր`     ·         հանրակրթական դպրոցներում անցում կատարելով համընդհանուր ներառական կրթության համակարգին,կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպման հնարավորությունների ընդլայնում, ·         կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների բացահայտման, գնահատման և դրան համապատասխան կրթության կազմակերպման արդյունավետ մեխանիզմներ,   ·         մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայու­թյուններ

  • CLIMATE CHANGE

    Why is climate change education so important?Scientists believe global warming is caused by human activity, and this leads to climate change. As fossil fuels such as oil, coal, and gas are burned to produce energy, carbon dioxide (CO2) is released into the atmosphere. These CO2 emissions have a direct impact on air temperature by absorbing and retaining more energy from the sun. This is also known as the "Greenhouse Effect." Scientists have detected a measurable increase in both CO2 emissions and in the average air temperatures around the world over the last 100 years. The relationship between the two is clear, but ignoring the effects of global warming could have devastating consequences.

  • Ատոմային զանգված

  • Գոյականի ուսուցման մեթոդիկան տարրական դասարաններում

    Գոյականը որպես խոսքի մաս,նրա տեղը մայրենի լեզվի տարրական դասընթացում1.Գոյական անվան ուսուցում2.Հատուկ եւ հասարակ անունների ուսուցում3.Գոյականի թվի ուսուցում4.Գոյականի հոլովման եւ հոլովների ուսուցում

  • Teaching Foreign Languages Through Digital Techonologies

    This course will introduce technologies that can be used in a foreing language classroom to make your lessons more interesting, efficient and fun and your students more motivated and more willing to learn in a new environment. It will bring a new quality to your teaching. You will learn how to make online quizzez, how to create educational videos, how to how to create e-books, how to integrate songs and song-related materials into to class. You will also learn more closely what a Flipped Classroom is and how you can make efficient flipped classroom materials. 

  • Մաթեմատիկա, 1-ին դասարան, Միանիշ թվերի կազմությունը

    Դասընթացի նպատակն է օգնել երեխաներին ինքնուրույն և հաջողությամբ յուրացնել գիտելիքներ, նպաստել երեխաների ինքնազարգացմանը և ինքնակրթությանը: Դասընթացի շնորհիվ երեխաները կսովորեն  միանիշ թվերի կազմությունը և կկարողանան կատարել վարժություններ: