ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը հայտարարում է   վերապատրաստող կազմակերպությունների ընտրության մրցույթ

Օգոստոսի 22, 2017

Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք /հավաստագիր/ ստանալու համար դիմող անձանց վերապատրաստումն իրականացնելու նպատակով

ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը հայտարարում է   վերապատրաստող կազմակերպությունների ընտրության մրցույթ:

 Մրցույթն անցկացվում է կրթության և գիտության նախարարի` 18.05.2010թ. N 393-Ն հրամանով հաստատված «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք /հավաստագիր/ ստանալու նպատակով վերապատրաստման և  վերապատրաստող կազմակերպության ընտրության կարգի» 7-րդ և 8-րդ կետերի պահանջներին  համապատասխան:

Վերապատրաստող կազմակերպության ընտրությանը կարող են մասնակցել  այն կազմակերպությունները, որոնք ունեն`

  1. համապատասխան ուսումնական տարածք,
  2. որակյալ մասնագետներ` վերապատրաստողներ (դասախոսներ, ուսուցիչներ, մեթոդիստներ),
  3. մշակված 90-110 ժամյա վերապատրաստման սեփական ծրագիր (տևողությունը 15-20 օր), որը պետք է ներառի վերապատրաստման բովանդակության պարտադիր` իրավական, կառավարչական, մանկավարժական, հոգեբանական գիտելիքների, ինչպես նաև` ուսուցման մեթոդաբանության և գործնական կարողությունների ձևավորմանն ու ամրապնդմանն ուղղված բաղադրիչները,
  4. վերապատրաստման ծրագրին և ՀՀ ԿԳ նախարարի` 2011 թվականի  սեպտեմբերի 20-ի թիվ 1057 Ա/Ք հրամանով հաստատված հարցաշարին, ինչպես նաև հանրակրթական ուսումնական հաստատության տնօրենի պաշտոնի նկարագրին համապատասխան կազմված տեսական և գործնական պարապմունքների թեմատիկ պլան,
  5. վերապատրաստման ծրագրի իրականացման համար անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա, ուսումնամեթոդական գրականություն, ձեռնարկներ:

   Կազմակերպությունը դիմումին կից պետք է ներկայացնի հետևյալ փաստաթղթերը.

  • պետական գրանցման վկայականի և կանոնադրության պատճենները,
  • սույն հայտարարության 3-րդ և 4-րդ կետերում նշված ծրագիրն ու թեմատիկ պլանը,
  • տեղեկանք կազմակերպության գործունեության ժամանակահատվածի մասին և այդ ընթացքում իրականացրած համապատասխան բնույթի աշխատանքների նկարագրությունը,
  • հիմնական աշխատակազմի անձնական թերթիկները (CV), որոնք պետք է պարունակեն աշխատակցի վերաբերյալ հետևյալ տեղեկությունները` անունը, ազգանունը, ծննդյան թիվը, կրթությունը, մասնագիտությունը, մանրամասն աշխատանքային փորձը,
  • վերջին 1 տարվա ընթացքում կատարած հիմնական աշխատանքների ցանկը` նշելով պատվիրատուին, պայմանագրային գումարները, դրանց կատարման վայրը և ժամկետները,
  • տեղեկանք ֆինանսական կարողությունների և վերջին 1 տարվա միջին տարեկան շրջանառության մասին,
  • 2017 թվականի ֆինանսական հաշվետվությունները՝ հաստատված ՀՀ հարկային տեսչության կողմից:
  1. Մրցույթին մասնակցել ցանկացող կազմակերպությունները  կարող են  մինչև  2017թ. սեպտեմբերի 15-ը, ժամը 18.00-ը ներառյալ դիմել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն` նախօրոք լրացնելով և դիմումին կցելով edu.am և armedu.am կայքերում տեղադրված վերապատրաստման պայմանների ու չափանիշների վերաբերյալ մանրամասն նկարագրեր պարունակող  ձևաթղթերը (կցվում է):

Հասցեն` Երևան, Վազգեն Սարգսյան 3:

 

Հայաստանի Հանրապետության
կրթության և գիտության նախարարություն

  • Հեռուստադասեր, տեսադասեր

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ամեն օր աշակերտների համար եթերում կազմակերպվում են հեռավար դասեր: Նախագծերը համարվում են հեռավար կրթության միջոցով դպրոցականներին ուումնական գործընթացին մոտ պահելու, կրթության

  • Նոր մրցույթ մաթեմատիկայից IV - V դասարանի աշակերտների համար

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը (http://mathematics.am/contests.php) կկայանա ապրիլի 4-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է IV - V դասարանի աշակերտների

  • Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Հարգելի Ա․ Բարսեղյան Նախ թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել ֆորումին Ձեր մասնակցության և ցուցաբերած ակտիվության վերաբերյալ: Ձեր կողմից ներկայացված թեման <<Դասի արդյունավետÕ

  • Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին:

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics (http://mathematics.am) համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է III - IV դասարանի աշակերտների համար,

  • Ուսուցիչների արձագանքը

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Տեղադրում եմ մեր նամակագրությունը, Էմմա Կիրակոսյանի հետ նախապես համաձայնեցնելուց հետո: Էմմա Կիրակոսյան, 17.03.2020թ․

  • Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ և եռանկյունաչափական հավասարումներ

    Այս դասընթացի շրջանակներում մենք կծանոթանանք եռանկյունաչափական ֆունկցիաների հետ:Եռանկյունաչափական ֆունկցիաները,  որոնք պատմականորեն առաջացել են ուղղանկյուն եռանկյունների ուսումնասիրման ժամանակ և արտահայտել են եռանկյան էջերի կախվածությունը սուր անկյուններից և ներքնաձիգից։ Այս ֆունկցիաները լայն տարածում են գտել գիտության ամենատարբեր բնագավառներում, ինչի արդյունքում ընդլայնվել է եռանկյունաչափական ֆունկցիաների սահմանումը։Դասընթացում կուսումնասիրենքփոխհակադարձ ֆունկցիաները, թվի արկսինուսը և արկկոսինուսը,թվի արկտանգեսը և արկկոտանգեսը,պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումների լուծման բանաձևերը:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Ատոմի կառուցվածքը

  • հֆյըյտըւյ

  • Ծրագրավորման C++ լեզվի հիմունքները

    Դասընթացը նախատեսված է 11-րդ դասարանի բնագիտամաթեմատիկական հոսքի համար

  • Բարեկրթություն և խոսքի վարպետություն

    Մարդկային գործունեության արդյունքում աշխարհը շարունակ փոփոխվում է: Արդի աշխարհը հետևանքն է երեկվա մեր գործելակերպի, իսկ մեր այսօրվա գործողությունները պայմանավորում են մեր ապագան: Այս գիտակցությամբ կարող ենք այսօր օգնել մեր սաներին` հետազոտելու և վերլուծելու այն գործընթացները, որոնք ներգործություն ունեն ապագայի ձևավորման վրա: Հարկավոր է ուղղորդել նրանց, որպեսզի կարողանան գիտակցված և պատասխանատվությամբ գործել` նպաստելով ավելի բարվոք ապագայի կերտմանը: Ծրագրի իրականացման գաղափարը թելադրվել է հենց այս անհրաժեշտության գիտակցմամբ՝ հիմք ընդունելով այն հիմնական հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են համակողմանիորեն անձի ձևավորման համար: Դրանք ապահովում են մարդու հարմարունակ, դրական վարքը, որը նրան հնարավորություն է տալիս արդյունավետ կերպով հաղթահարելու առօրյա կյանքի պահանջներն ու դժվարությունները՝ օգնելով տեղեկացված որոշումներ կայացնել, խնդիրներ լուծել, քննադատաբար և ստեղծագործաբար մտածել, արդյունավետ հաղորդակցվել, առողջ փոխհարաբերություններ կերտել, ապրումակցել այլ մարդկանց, սեփական կյանքը կազմակերպել այնպես, որ այն առողջ և արդյունավետ լինի: Կյանքի հմտությունները կարող են դրսևորվել ինչպես սեփական անձին, այնպես և ուրիշներին ուղղված գործողություններում: Դրանք կարող են դրսևորվել նաև այն գործողություններում, որոնք ներգործում են շրջակա միջավայրի վրա՝ այն առավել բարենպաստ դարձնելու միտումով:Խոսքի վարպետության շնորհիվ մարդը կարողանում է ճիշտ հաղորդակցվել, կառուցել գրագետ, համոզիչ գրավոր և բանավոր խոսք։

  • Օրգանիզմների կենսագործունեությունը

  • Անուղղակի խնդիրներ

    Անուղղակի խնդիրներ

  • Պայմանական նախադասությունները անգլերենում

    Պայմանական նախադասությունների առանձնահատկությունները հայերենում և անգլերենում, դրանց տիպերը և կազմությունները: