ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնը հայտարարում է ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑԻ մեկնարկը

Հունիսի 02, 2017

AITC, EIF-ը հայտարարում է ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑԻ մեկնարկ 4 ուղղություններով`

Scratch / Աղուէս (10-13 տարեկանների համար)

Graphic Design (12-17 տարեկանների համար)

Web Design (13-17 տարեկանների համար)

Java Programming (15-17 տարեկանների համար)

Սա հուսալի հարթակ կհանդիսանա հետագայում IT ոլորտում Ձեր երեխաների գիտելիքների խորացման և նորարարությունների ձեռքբերման համար: 

4 ԿԱՐԵՎՈՐԱԳՈՒՅՆ ՊԱՏՃԱՌ #AITC #EIF ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑ ՀԱՃԱԽԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ.
1. Մեզ մոտ դասավանդող ուսուցիչներն ունեն բազմամյա աշխատանքային փորձ: Ուսուցման ընթացքում կիրառվող թիմային աշխատանքները հետագայում կօգնեն մասնակիցներին աշխատել IT մեծ ընկերություններում:
2. Ուսուցման ծրագրերը մշակվել են համաշխարհային IT շուկայի պահանջներին համապատասխան:
3. Մեզ մոտ Ձեր երեխան ձեռք կբերի IT ոլորտում կիրառելի ակտուալ, գործնական գիտելիքներ և փորձ, կկարողանա ինքնուրույն պատրաստել իր պրեզենտացիան, ինչը նրա համար մրցունակ առավելություն կհանդիսանան իր դասընկերների շրջապատում:

4. Թիմային աշխատանքը խթանելու նպատակով կկազմակերպվեն ժամանցային ծրագրեր` կինոդիտման, խաղերի, անգլերեն դասընթացների և ոլորտային սեմինարների տեսքով: Մասնակիցները նաև հնարավորություն կունենան հանդիպելու ՀՀ-ի առաջատա ր ՏՏ ընկերությունների ներկայացուցիչների հետ:

ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ՝ 
Հաշվի առնելով, որ տեղերը սահմանափակ են, մասնակիցների ընտրությունը կկատարվի ըստ դիմելու առաջնահերթության: 
Ընտրված մասնակիցները լրացուցիչ կտեղեկացվեն: Հարցերի դեպքում, խնդրում ենք զանգահարել 010 / 93 556810:

ԳՐԱՆՑՎԵԼ՝
http://www.armindia.am/arm/online_registration/

Դասընթացների անցկացման, ծրագրերի, դասախոսների և այլ տեսակ ինֆորմացիայի համար կարող եք`

Այցելել ԵՊՀ-ի Մաթեմատիկայի և Մեխանիկայի Ֆակուլտետ՝ 1-ին հարկ
Զանգահարել մեզ 010 | 93 55 68 10 հեռախոսահամարով
Այցելել www.AITC.am և ծանոթանալ յուրաքանչյուր դասընթացի ծրագրին:

Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: