AITC, EIF-ը հայտարարում է ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑԻ մեկնարկ 4 ուղղություններով`
Scratch / Աղուէս (10-13 տարեկանների համար)
Graphic Design (12-17 տարեկանների համար)
Web Design (13-17 տարեկանների համար)
Java Programming (15-17 տարեկանների համար)
Սա հուսալի հարթակ կհանդիսանա հետագայում IT ոլորտում Ձեր երեխաների գիտելիքների խորացման և նորարարությունների ձեռքբերման համար:
4 ԿԱՐԵՎՈՐԱԳՈՒՅՆ ՊԱՏՃԱՌ #AITC #EIF ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԴՊՐՈՑ ՀԱՃԱԽԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ.
1. Մեզ մոտ դասավանդող ուսուցիչներն ունեն բազմամյա աշխատանքային փորձ: Ուսուցման ընթացքում կիրառվող թիմային աշխատանքները հետագայում կօգնեն մասնակիցներին աշխատել IT մեծ ընկերություններում:
2. Ուսուցման ծրագրերը մշակվել են համաշխարհային IT շուկայի պահանջներին համապատասխան:
3. Մեզ մոտ Ձեր երեխան ձեռք կբերի IT ոլորտում կիրառելի ակտուալ, գործնական գիտելիքներ և փորձ, կկարողանա ինքնուրույն պատրաստել իր պրեզենտացիան, ինչը նրա համար մրցունակ առավելություն կհանդիսանան իր դասընկերների շրջապատում:
4. Թիմային աշխատանքը խթանելու նպատակով կկազմակերպվեն ժամանցային ծրագրեր` կինոդիտման, խաղերի, անգլերեն դասընթացների և ոլորտային սեմինարների տեսքով: Մասնակիցները նաև հնարավորություն կունենան հանդիպելու ՀՀ-ի առաջատա ր ՏՏ ընկերությունների ներկայացուցիչների հետ:
ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ՝
Հաշվի առնելով, որ տեղերը սահմանափակ են, մասնակիցների ընտրությունը կկատարվի ըստ դիմելու առաջնահերթության:
Ընտրված մասնակիցները լրացուցիչ կտեղեկացվեն: Հարցերի դեպքում, խնդրում ենք զանգահարել 010 / 93 556810:
ԳՐԱՆՑՎԵԼ՝
http://www.armindia.am/arm/online_registration/
Դասընթացների անցկացման, ծրագրերի, դասախոսների և այլ տեսակ ինֆորմացիայի համար կարող եք`
Այցելել ԵՊՀ-ի Մաթեմատիկայի և Մեխանիկայի Ֆակուլտետ՝ 1-ին հարկ
Զանգահարել մեզ 010 | 93 55 68 10 հեռախոսահամարով
Այցելել www.AITC.am և ծանոթանալ յուրաքանչյուր դասընթացի ծրագրին:
Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ