ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հարցում ուսումնական գործընթացում, ինչպես նաև ՀՀ դպրոցներում  ուսումնական նյութերի մշակման ընթացքում ՏՀՏ կիրառման վերաբերյալ

Ապրիլի 04, 2017

Հարգելի ուսուցիչ,

Համաշխարհային բանկի կողմից ֆինանսավորված ծրագրի շրջանակում անցկացվում է հարցում ուսումնական գործընթացում,  ինչպես նաև ՀՀ դպրոցներում  ուսումնական նյութերի մշակման ընթացքում տեղեկատվական և հաղորդակցության տեխնոլոգիանների (ՏՀՏ) կիրառման վերաբերյալ: Ուրախ կլինենք տեղեկանալ՝ ինչ սարքեր, հարթակներ կամ ՏՀՏ միջոցներ եք կիրառում կամ կցանկանայիք կիրառել դասավանդման ընթացքում: Սա կօգնի պատկերացում կազմել գործող լավագույն փորձի վերաբերյալ, ինչպես նաև բացահայտել այն ոլորտները, որոնք բարելավման և հավելյալ վերապատրաստման կարիք ունեն: Սույն հարցման արդյունքների կմշակվի Հայաստանի դպրոցներում ՏՀՏ-ների կիրառման վերաբերյալ մասնագիտացված վերապատրաստման դասընթաց:

Հարցման տևողությունը 15 րոպե է, և Ձեր պատասխանների համար պահպանվում է  անանունության սկզբունքը: Հարցման արդյունքները ներկայացվելու են ամփոփ կերպով:

Հարցմանը կարելի է մասնակցել միայն մեկ անգամ այստեղ՝ http://survey.ufar.eu/index.php?r=survey/index&sid=741569&lang=hy: Բոլորը հարցերը  պարտադիր են և ակնկալում են պատասխան:

Հարցման վերաբերյալ պարզաբանումների համար կարող եք կապվել մեզ հետ հետևյալ էլ. փոստով՝ vice_recteur@ufar.am

Շնորհակալություն հարցմանը մասնակցելու համար: Մենք մեծապես կարևորում ենք Ձեր ներդրումը: 

Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի պրոռեկտոր՝ Ա.Նավոյան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ուսումնական գործընթացում

  • Project-Based Learning in your Classroom

    The Introducing Project-Based Learning in your Classroom course introduces you to the concept of project-based learning (PBL) and helps you to implement this pedagogical approach in your classroom by providing concrete examples, ideas and tools that can inspire and support you and your students to embark on a PBL learning journey.We will be exploring three key challenges related to the implementation of PBL: how to get students to collaborate effectively, how to facilitate student-driven activities, and finally how to assess PBL in your classroom.The course offers an introduction to these topics and provides you with a framework to engage with fellow teachers and other education stakeholders by sharing resources, experiences, ideas, etc. The goal of the course is to develop into a professional learning community discussing PBL even after the course has finished. You will find a range of resources on the course ranging from classroom videos, lesson plans, interviews, presentations, digital tools and classroom materials to peer-review and self-assessment activities. The course is entirely free . You will receive a course certificate upon completion of the full course.

  • Ձայնային ալիք

    Հետաքրքիր նյութեր ձայնային ալիքների մասին:

  • «Կլիմայական արկղիկ»

    Կլիմայի փոփոխության մասին այժմ գրեթե բոլորն են խոսում՝ գիտնականները, քաղաքական գործիչները, գործարարները: Կլիմայական փոփոխությունների պատճառների վերաբերյալ վարկածները շատ են. որոշ հետազոտողներ մատնանշում են, որ դրանք պայմանավորված են մոլորակի վրա տիեզերական գործընթացների ազդեցությամբ (արևային ակտիվության մեծացում, երկրագնդի առանցքի թեքության փոփոխություն), մյուսներն էլ պնդում են, որ հենց մարդն է իր գործունեությամբ դարձել կլիմայական աղետների պատճառ: Դասընթացի նպատակն է պարզել, թե ինչպես է մարդու գործունեությունը ազդում կլիմայի փոփոխության վրա, ինչպես նաև բացահայտել վերջինիս բացասական անդրադարձը մարդու և բնության վրա:

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին: