ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բնապահպանական նկարչական մրցույթ «Հրաշագեղ մոլորակ»

Մարտի 28, 2017

Մեր հրաշագեղ մոլորակը բոլորիս համար է

18-րդ միջազգային բնապահպանական նկարչական մրցույթ երեխաների համար՝ Հրաշագեղ մոլորակ: Մեր երկրագունդը տիեզերքից կապույտ թանկարժեք քարի է նման: Երկրագնդի վրա այնքա՜ն շատ գանձեր կան: Կորցնելու դեպքում՝ դրանք այլևս չենք վերադարձնի: Պատկերի՛ր, թե ինչ ես երևակայում, երբ մտածում ես հրաշագեղ Երկիր մոլորակի մասին:

Ո՞վ կարող է դիմել՝                            7-15 տարեկան երեխաներ

Գրանցման վերջնաժամկետ՝             մայիսի 31, 2017թ.

Դիմումի պահանջներ՝                      257x364 մմ կամ ավելի փոքր չափի թուղթ

Նկարչական նյութեր՝                        Ցանկացած տեսակի ներկանյութ, գունաներկ

Կարևոր է ՝

   ա) Լրացնել դիմումի ձևը անգլերեն լեզվով և ամրացնել նկարի հետևում: Դիմումի ձևը ներբեռնել http://www.childrens-drawing.com/eng/apply.html կայքից:

   բ) Նկարը պետք է նկարված լինի երեխայի կողմից և որևէ թերթում կամ ամսագրում հրատարակված չպետք է լինի:

   գ) Մեզ ուղարկված նյութերը ետ չեն վերադարձվում:

   դ) Ստացված բոլոր նյութերը հանդիսանում են JQA-ի սեփականությունը և կարող են օգտագործվել հրատարակությունների մեջ կամ համացանցում` հանրային դարձնելու և տարածման նպատակներով:

   ե) Հաստատությունների, օրինակ՝ դպրոցի կողմից ուղարկված դիմումները պետք է ուղարկել միևնույն/միասնական փաթեթով:

   զ) Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ տեքստ պարունակող նկարները, ինչպիսիք օրինակ պաստառներն են, չեն ներառվի մրցույթում:

 

Նկարները խնդրում ենք ուղարկել հետևյալ հասցեյով՝

Internationl Environmental Children’s Drawing Contest Office POB 264, Kyobashi Yubinkyuoku, Tokyo, 104-8691, Japan

Հաղթողների մասին տեղեկատվությունը կտեղադրվի մրցույթի վեբկայքում՝ http://www.childrens-drawing.com/eng/top.htm 2017թ. օգոստոսին:

48  հաղթողներ կստանան հատուկ հուշամրցանակներ, իսկ մնացած մասնակիցները՝ խրախուսական մրցանակներ:

 

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք դիմել  Երեխաների 18-րդ միջազգային բնապահպանական նկարչական մրցույթի գրասենյակ.

International Environmental Children's Drawing Contest Office

Rm. 303, 15 Sankyo Bld., 2-7-12 Tsukiji, Chuo-ku, Tokyo -104-0045, Japan

 

Հեռախոս՝ +81-3-3546-3631: Ֆաքս՝ +81-3-3543-8531

Էլ փոստ՝ manad@chive.ocn.ne.jp  

 

Ծրագրի մասին այլ մանրամասների համար այցելեք http://www.childrens-drawing.com/eng/top.htm կայքը:

 Հայցադիմումը կցվում է:

  • Քրիստոնեության հռչակումը Հայաստանում որպես պետական կրոն

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Հայաստանն աշխարհում քրիստոնեությունը պետականորեն ընդունած առաջին երկիրն է: Մեծ խորհուրդ ունի այս իրողությունը, և՛ պարգև է այն հայոց ազգին, և՛ պատասխանատվության կոչող թանկ պատգամ: Լինենք արժանի: Ճանաչենք մեր հավատի պատմությունն…

  • Google Jamboard

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    Հարգելի մասնակիցներ, հեռավար ուսուցման հարթակում https://dlc.armedu.am/ ստեղծվել է դասավանդողների մասնագիտական և ՏՀՏ հմտությունների զարգացմանն ուղղված առցանց դասընթացը https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=78 : Դասընթացի վերաբերյալ Ձեր դիտարկումնեը կարող եք կատարել այստեղ և մասնակցել քննարկումներին:

  • Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)

    Թեմայի հեղինակ՝ Lusman

    «Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)» թեմայով դասընթաց: Դասընթացավար՝ Լուսինե Մանուկյան (lusine@ktak.am) Մեկնարկը մայիսի 16-ից 22-ը Դասընթացին միանալու և նյութերին ծանոթանալու համար՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84&fbclid=IwAR2OXZoERcZe

  • Հայոց եկեղեցու պատմության ուսումնասիրության հարցեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Հայոց եկեղեցու պատմության ուսումնասիրությունը նպատակ ունի աշակերտներին ոչ միայն կրոնական գիտելիքներ տալու, այլ նաև արժևորելու քրիստոնեության դերը մարդու կյանքում, բարոյական արժեքներով ապրելու մղելու նրանց: Չափազանց մեծ է նրա դերը մարդկային…

  • Ինտերակտիվ բովանդակությամբ դասերի ստեղծում "Nearpod"

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    «Ինտերակտիվ բովանդակությամբ դասերի ստեղծում "Nearpod"» թեմայով դասընթացը կմեկնարկենք մայիսի 10-ից: Իսկ Առցանց հանդիպումը կիրականացնենք Զում տեսահանդիպման գործիքի օգնությամբ, որի մուտքային հղումը կգտնեք դասընթացի ներսում: Տեսահանդիպումը մայիսի 12--ին՝ 16:00 Դասընթացի հետ…