Նոյեմբերի 22-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի «Բանավեճի ակումբի» սաները և Աշակերտական խորհուրդը հյուրընկալվեցին «Երիտասարդական հիմնադրամ» ակումբում, որտեղ, հիմնադրամի անդամներն անցկացրեցին բանվեճ` «Բարձր պաշտոնյաները պետք է ունենան բարձրագույն կրթություն» թեմայով:
Ճիշտ է, բանավեճի ձևաչափն ու գործառույթները տարբերվեցին այն տարբերակից, որով ուսանում է հ.5 հիմնական դպրոցի ակումբը (դա «Երիտասարդները ներգրավված հասարակության մեջ»…
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր այցելել է «Քվանտ» վարժարան, որն այս տարի նշում է հիմնադրման 25-ամյակը: Սերժ Սարգսյանը կրթության ոլորտի պատասխանատուների, Երևանի քաղաքապետի և վարժարանի ղեկավարության ուղեկցությամբ շրջայց է կատարել Հայաստանի Հանրապետության առաջին փորձարարական ոչ պետական դպրոցում, ծանոթացել հանրակրթության ոլորտում միջազգային ճանաչում ունեցող նորարարական-գիտական կենտրոնի հիմնանորոգված ուսումնական մասնաշենքի պայմաններին, կրթական ծրագրերին,…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրվել է խորհրդակցություն՝ տեսադասերի արդյունավետության և թեմատիկ ուղղվածության վերաբերյալ: Քննարկման ընթացքում գյուղական դպրոցների և հեռավար կրթության զարգացման ՀՀ կառավարության հանձնարարականի կատարման շրջանակում ամփոփվել են կազմակերպված տեսադասերը, դրանց ընթացքում կիրառված մեթոդական մոտեցումներն ու հեռահաղորդակցման գործիքների արդյունավետությունը:
Խորհրդակցությունը վարել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը,…
ՀՀ կառավարության 01.10.2015թ «Հայաստանի Հանրապետությունում թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի 2016թ միջոցառումների իրականացման ծրագիրը և ժամանակացույցը հաստատելու մասին N44 արձանագրային որոշման հաստատված Հավելված 2-ի 9.2 կետի պահանջների համաձայն ՀՀ ԿԳՆ «Սիսիանի ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց միջոցառում՝դեռահասների և երիտասարդների շրջանում թմրամիջոցների և վնասակար այլ նյութերի շրջանառության կանխարգելմանն ուղղված: Կենսաբանության …
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի IIգ դասարանում բաց դաս էր մայրենիից` <<Տերևաթափ>> թեմայով: Դասը անցկացրեց դասվար Օ. Ղամբարյանը: Աշակերտները նկարագրեցին աշնան ամիսները , յուրաքանչյուր ամսում տեղի ունեցող փոփոխությունները:Նոր դասը ուսուցչուհին հաղորդեց սահիկահանդեսով,որում առկա էին հետաքրքիր տեղեկություններ տերևի տեսակների և ձևերի մասին,ցուցադրվեց նաև տերեևաթափ:Այնուհետև երեխաները բաժանվեցին խմբերի՝ կատարելով խմբային աշխատանք՝…
Վայքի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցն այժմ` հիմնական, ավելի քան կեսդարյա իր պատմության ընթացքում միշտ էլ տվել է մարդկային վեհ դրսևորումներով, բարոյական բարձր արժանիքներով սաներ, ովքեր կյանքի խաչմերուկներում քայլել են ճիշտ և անվարան: Նրանցից մեկն էլ Ստեփան Հայրապետի Ավագյանն էր, ում վաղամեռիկ կյանքն անգամ հետմահու գծեց լուսավոր հետագիծ...
Նոյեմբերի 16-ին Վայքի…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել ակադեմիկոս Գեորգ Բրուտյանի 90-ամյակին նվիրված «Կյանքը և փիլիսոփայությունը» խորագրով միջազգային գիտաժողովի բացմանը: Ողջունելով գիտաժողովի մասնակիցներին՝ ԿԳ նախարարն ընդգծել է, որ մեր ականավոր գիտնականների մեծարմանը նվիրված գիտաժողովներն առանձնակի կարևորություն ունեն՝ գիտության նկատմամբ հասարակական և պետական վերաբերմունք ձևավորելու տեսանկյունից. «Հասարակությունները զարգանում են,…
Երևանի Հյուսիսային համալսարանում այսօր տեղի է ունեցել «Հայաստանը՝ տարածաշրջանային գիտակրթական կենտրոն» թեմայով միջազգային գիտաժողով՝ նվիրված Սանահինի համալսարանի հիմնադրման 1050-ամյակին: Գիտաժողովին ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ով շնորհակալություն է հայտնել Հյուսիսային համալսարանի ղեկավարությանը՝ Սանահինի 1050-ամյակը նշելու համար: «Համալսարանական կրթությունը միայն գիտելիք չէ. այն նաև…
Սեպագիր արձանագրություն, միջնաբերդ, ջրատար խողովակներ, մարտակառք, թաղման ծեսեր… այս ամենը տպավորիչ դարձնելու նպատակով Գյումրու թիվ 1 կրթահամալիրում հերթական ոչ ֆորմալ ձևաչափով ամփոփիչ դասն անցավ հայոց քաղաքակրթության Մերձավոր արևելքի ժամանակի ամենահզոր բերդ-ամրոցներից մեկում՝ Արին-Բերդում։ Վայր, ուր կառուցվեց հինավուրց Հռոմից 29 տարի առաջ ծնունդ առած Էրեբունին։
Աշակերտները, զբոսավարին զարմացնելով ու հիացնելով իրենց…
Առաջնորդվելով այն գաղափարով, որ բարի ավանդույթներն անհրաժեշտ է պահպանել ու շարունակաբար զարգացնել՝ Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցի բակում աշնան շնչով հագեցած աշխուժություն էր տիրում:
Այդ աշխուժությունն էլ համախմբել էր դպրոցի աշակերտներին. մեկը պարն էր փորձում, մյուսը՝ երգը, երրորդն էլ սեղանն էր ձևավորում: Երբ ամեն ինչ պատրաստ էր, ազգային երգ ու…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան